Játssz a kertben és a természetben – 3. rész

  Kategóriák: Tartalmas időtöltés,
2 perc
14. júl'20

Ebben a cikkben még több szórakoztató játékot mutatunk be, melyek garantáltan elűzik az unalmat a forró nyári napokon.

A legügyesebb dobó

Segédeszközök: gumilabda kisebb gyerekeknek, teniszlabda idősebb gyerekeknek
Játék időtartama: kb. 5 perc és több
Ajánlott korosztály: 3 +
Játékosok száma: 2x2

A gyerekek kéttagú csapatot formálnak. A csapattagok egymástól 1,5 méterre állnak (idősebb gyerekeknél nagyobb a távolság). A gyerekek egymásnak dobálják a labdát. Kisebb gyerekek esetében gumilabdát, idősebbeknél teniszlabdát használunk. Az a csapat nyer, amelynek a legtöbbször sikerült átdobni a labdát úgy, hogy az leesett volna. Idősebb gyerekek egy kézzel dobálják a labdát.

A legnagyobb és legtartósabb buborék

Segédeszközök: buborékfújó
Játék időtartama: kb. 5 perc és több
Ajánlott korosztály: 3 +
Játékosok száma: 1 és több (a szülők is játszhatnak)

Melyik buborék bírja legtovább? Melyik buborék lesz a legnagyobb? Próbáld teljesíteni a feladatot! A legnagyobb és legtartósabb buborékot fúvó játékos nyer!

Játékok a természetben blog

forrás foto: freepik

A legmagasabb homokvár

Segédeszközök: homokozó formák
Játék időtartama: kb.10 perc
Ajánlott korosztály: 3 +
Játékosok száma: 2 és több

Ki építi fel a legmagasabb homoktornyot? A játék pofon egyszerű – felépíteni a legmagasabb homokvárat. Homokozó vödör, lapát és gereblye használata engedélyezett.
Tipp: A vár magját vizes homok alkossa, amely nagyon tartós.

Sarki felfedezők

Segédeszközök: 3 és 3 egyforma méretű deszka (kb. 25x10 cm, felesleges tetőcserepet vagy burkolólapot használhat)
Játék időtartama: kb. 5 perc
Ajánlott korosztály: 3 +
Játékosok száma: 2 és több

A gyerekek párokat alkotnak. A feladat deszkák segítségével a ehető leggyorsabban megtenni 10 méter távolságot (idősebb gyerekeknél a táv hosszabb). A játékos az elején két deszkára áll a harmadikat a kezében tartja, és maga elé helyezi (dobja) majd rálép a deszkára. A deszkát, amelyről lelép a kezébe veszi, és maga elé helyezi. Így folytatja a célig. Ha a játékos mellélép, a feladat elvégzését az elejétől kezdi.

Folytatása következik