Gyakran ismételt kérdések

Itt megtalálja a válaszokat a leggyakrabban ismételt kérdésekre, amit a vásárlóink kérdeznek tőlünk. Lehetséges, hogy megtalálja Ön is a választ a kérdésére. A vásárlási útmutató oldalon elkészítettünk egy egyszerű útmutatót, hogyan rendelhetnek az online játékboltunkból. Ha a választ nem találta meg a kérdésére, ne habozzon megkeresni bennünket a Játékbolt Mackójáték.hu facebook oldalunkon, e-mail formájában az info@mackojatek.hu címen vagy telefonos úton a +36 1 445 3612 vagy +421 944 627 725-es számon.

A gyorsabb tájékozódás érdekében, kattintson a megfelelő témakörű gombra, amibe beleesik a kérdése.

Regisztráció és megrendelések

Hogyan rendelhetem meg a terméket?

Online játékboltunkban: www.mackojatek.hu
E-mail formájában: info@mackojatek.hu

Elkészítettünk egy egyszerű útmutatót, hogyan rendelheti meg a terméket a Mackojatek.hu weboldalon (kattintson a kiemelt szövegre). Itt megtalálja az egész rendelési folyamatot képekkel illusztrálva.

Személyes elvitel esetén szükséges az e-shopban rendelnem?

Nem, elég, ha ellátogat hozzánk és a helyszínen kiválasztja a kívánt terméket.

Szükséges regisztrálnom a megrendelés miatt?

Nem, nem szükséges. A regisztráció viszont jelentősen időt spórol a következő megrendelések kialakítása során. Nézze meg az egyszerű útmutatónkat, hogyan tud fiókot létrehozni.

Mik a regisztrált vásárló előnyei?

Különleges ajánlatokat kap a hírlevél által. A kiválasztott termékek felvásárlási áron az eladás támogatása érdekében.

Nem sikerül megrendelnem a terméket online. Hogyan tovább?

Elég telefonon felhívni minket a +36 1 445 3612 vagy +421 944 627 725-as számon és megrendelni a terméket telefonon. Rendelni tud e-mail formájában is az info@mackojatek.hu e-mail címen vagy sms formájában, viszont ne felejtse el megadni az összes elérhetőségét (név, cím, telefonszám, e-mail).

Érdekel egy termék, ami nincs a kínálatban. Tudnának tájékoztatni, mikor lesz megint elérhető?

Természetesen. Küldjön nekünk e-mailt az info@mackojatek.hu email címre és tájékoztatni fogjuk Önt, amint újra a kínálatban lesz az adott termék, vagy ajánlunk Önnek egy hasonló alternatívát.

Termék kézbesítése

Mikor kapom meg a terméket?

A 15:00 óráig végrehajtott megrendelések még az adott napon kikerülnek a raktárról és a következő munkanapon kézbesítésre kerülnek, ha a termékek megtalálhatók a raktáron. Abban az esetben, ha jelenleg az adott termék nincs raktáron, e-mailben vagy telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a lehető leghamarabbi szállítási időpontról, esetleg kínálunk hasonló terméket.

Mennyit fizetek a szállításért?

Tegye a terméket a kosárba, adja meg a szállítás és fizetés módját és a postaköltség automatikusan kiszámítódik. Több információt a postaköltségről talál a szállítás és fizetés módja oldalon. Az akciók során bizonyos összeg feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

Hová kézbesíti a futár a csomagot?

A csomag arra a címre kerül kézbesítésre, amelyet megadott a megrendelés során, mint szállítási cím. Rendszerint a futár a csomagot a bejárati ajtóig kézbesíti.

Egyszerre több különálló megrendelést hajtottam végre. Lehetséges őket összekapcsolni és egy csomagban elküldeni, hogy csak egyszer fizessek postaköltséget?

Igen, a megrendeléseket összevonjuk, ha még az előző megrendelés nem került kiszállításra.

A csomagot átveheti az a személy is, aki nem a címzett?

Igen, természetesen. A csomagját átveheti az Ön által megbízott személy is. A futár általi kézbesítés esetén elég telefonon bejelenteni a futárnak, hogy ki fogja átvenni a csomagot.

Hány napot van a csomag a futárnál?

Az Ön csomagja a futárnál az elküldéstől számított 5 napig marad. Ezen határidő lejárta után a csomag automatikusan vissza lesz küldve a mi címünkre.

Reklamáció és csomag visszaküldése

Mi van, ha a csomag sérült átvételkor?

Ha a csomag sérült, meg kell írni a futárral a protokollt a sérülésről és e-mailt küldeni nekünk arról, hogy a kézbesített termék sérült volt.

Elég a vásárlási bizonylat reklamáció során?

Igen, elég. 

Hol tudom érvényesíteni a garanciális javítást?

Minden garanciális javítást nálunk tud érvényesíteni.

Milyen garancia vonatkozik a játékaikra?

A garanciális idő a termék vásárló általi átvételének napjától kezdődik és 24 hónapig tart, ha a gyártó nem kínál hosszabb garanciát. A garanciális idő meghosszabbítódik azzal az idővel, amikor a termék javítás alatt állt, a korábbi reklamáció dokumentumai alapján. Bővebb tájékoztatást a reklamációs feltételek oldalon talál.

Mikor lesz a reklamációm elintézve?

A reklamáció megoldásának módjáról azonnal döntünk, bonyolultabb esetekben is a panaszt benyújtó naptól számított 3 napon munkanapon belül. Ha szükséges a termék bonyolultabb technikai állapotának megállapítása vagy szakértelmű hiba megállapítás, esetleg a termék javítása – legkésőbb a panaszt benyújtó naptól számított 30 napon belül. Ezen határidő lejárta után a fogyasztónak jogában áll elállni a szerződéstől vagy kicseréltetni a terméket új termékre.

Van jogom pénzvisszatérítésre reklamáció során?

A panasz intézésének módjai: javítás, pót alkatrészek küldése, csere új darabra, esetleg új termék küldése, ami iránt a vásárló érdeklődik (maximum az eredeti termék értéke) vagy pénzvisszatérítés. Az Ön panaszának megoldásáról tájékoztatjuk Önt e-mail formájában vagy ajánlott levél formájában a 30 napos határidő lejárta előtt.

Mi történik, ha játékot vásároltam, de nem volt megfelelő ajándék?

Elállhat a szerződéstől indok megadása nélkül az áru átvételétől számított 14 napon belül. A terméknek viszont sértetlen állapotban kell lenni, eredeti csomagolásban. Ha akció keretében vásárolta a terméket és ajándékot is kapott hozzá, akkor szükséges vele együtt visszaküldeni. Olvasson többet a szerződéstől való elállás folyamatáról.

Mit tehetek, ha nem vagyok megelégedve a panaszom eljárásával?

Ha a reklamációja eljárásával nincs megelégedve, jogosult az online vitarendezési platform használatára a viták rendezésére az Ön által választott nyelven. Ilyen platform például az Online vitarendezés (OV), amely a https://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon érhető el. Az alternatív vitarendezési megoldásokat megtalálta az általonos kereskedelmi feltételek oldalon.

Kedvezménykupon

Hová írjam a beszerzett kedvezménykupont?

A kódot a megrendelés kialakításánál adhatja meg és csak egyszer használhatja fel. A kedvezménykupon felhasználtnak minősül, ha a megrendelést már elküldte feldolgozásra. Egyszerű útmutatót talál a vásárlási útmutatónkban a Hogyan tudom érvényesíteni a kedvezménykupont részben.